Kaip atpažinti

Originalias

Kaip atpažinti originalias „Zetor“ atsargines dalis

Zetor

Kiekviena originali atsarginė dalis pažymėta nenutrinamu antspaudu ir brūkšniniu kodu, kuriame nurodyta informacija apie dalies išdavimo datą, kas ją supakavo ir kada ji buvo pagaminta.

Zetor

Originalios atsarginės dalys tiekiamos originalioje pakuotėje su bendrovės logotipu, ant kurios pažymėtas produkto numeris ir brūkšninis kodas su unikaliu identifikaciniu numeriu. Kokia neoriginalių dalių kokybė?

„Zetor“ atliko detalią neoriginalių „Zetor“ dalių, įsigytų iš neįgaliotų tiekėjų, analizę.

Plokštės danga

Plokštė neturi patvirtintos dangos (patvirtinta „Zetor“ danga yra iš „Reibestos“). Naudojant nepatvirtintą plokščių dangą, trumpėja tarnavimo trukmė, vyksta slydimas varikliui dirbant didesne galia ir padidėja sankabos suspaudimo plokštelės dėvėjimasis.


Plokštės įvorė

  • Ji neatitinka originalių brėžinių – yra 5 mm siauresnė ir dėl to liečiasi su paviršiumi tarp įvorės angų, o sankabos velenas yra mažesnis.
  • Varikliui dirbant didesne galia, įvorė ir sankabos velenas smarkiai dėvisi.
Zetor

Išvada aiški

Neoriginalus vandens siurblys ir sankabos plokštė negali būti naudojami kaip traktorių „Zetor“ atsarginės dalys.

Stabdžių kaladėlės

Palyginome KNOTT stabdžių kaladėles su pigesnėmis neoriginaliomis TEXTAR kaladėlėmis.

  • Abiejų tipų stabdžių kaladėlės stabdo vienodai (vienodas trinties koeficientas).
  • Ilgesnės stabdymo apkrovos atveju, TEXTAR stabdžių kaladėlės įkaista iki daugiau nei 400 °C, o KNOTT kaladėlės pasiekia tik 200 °C.
  • Kai TEXTAR kaladėlės pasiekia maždaug 600 °C temperatūrą, jų stabdymas ženkliai suprastėja!
Zetor

Išvada aiški

Siekiant išlaikyti traktoriaus saugumą, nerekomenduojama naudoti TEXTAR ar kitų panašių gamintojų stabdžių kaladėlių!

Be to, naudojant neoriginalias stabdžių kaladėles ženkliai trumpina kitų stabdžių sistemos dalių tarnavimo laiką, pvz., stabdžių diskų, stabdžių korpuso ir sandarinimo elementų, kurie gali būti smarkiai pažeisti aukštos temperatūros, kurią pasiekia stabdžių kaladėlės.

Kiniški „originalūs“ švaistikliai

  • Švaistiklių matmenys atitiko brėžinius, tačiau medžiagų sudėtis neatitiko medžiagos specifikacijų.
  • Švaistiklyje buvo nurodytos medžiagos cheminių elementų, bet jų santykis buvo netinkamas.
  • Medžiagoje taip pat buvo kitų nestandartinių elementų, pvz., aliuminio, nikelio, vario.
  • Švaistiklio apdorojimas karščiu neatitiko dokumentacijos – medžiagos kietumas buvo apytiksliai 10 % mažesnis nei numatytoji mažiausia riba.
Zetor

Išvada aiški

Atlikusi bandymus, „Zetor“ nustatė, kad švaistiklis negali būti naudojamas kaip ZETOR UR I variklių atsarginė dalis. Naudojant nestandartinę detalę kyla rizika, kad geriausiu atveju ji deformuosis, o blogiausiu – visiškai sulūš! Naudojant neoriginalų švaistiklį, gali kilti pavojus tinkamam viso variklio veikimui.

Vandens siurblio korpusas

  • Vizualiai matomas nelygus išliejimas. Išardžius korpuse aptikta apdorojimo žymių.
  • Ant vidinio paviršiaus, po išcentriniu ratu, rasta netobulo formavimo likučių, nuo kurių buvo galima nugramdyti formavimo smėlį.
  • Pastuksenus, iš korpuso iškrito dar šiek tiek aštrių, kietų nešvarumų.
  • Vidinės išleidimo ir įleidimo atšakų dalys išlietos grubiai, o matuojant buvo aptikta, kad išleidimo ir įleidimo atšakų skersmenys skiriasi.

Velenas

  • Netinkamai įdėti guoliai.
  • Pagrindinė anga pagaminta ne pagal originalius brėžinius, o veleno srityje, kuri turėjo būti chromuota, buvo rūdžių.

Išcentrinis ratas

Menčių ir jų darbinio aukščio vertės buvo nenuoseklios.


Laikiklis

Į vieną iš sriegių nebuvo įmanoma įsukti varžto.

Originalias „Zetor“ atsargines dalis platina bendrovės pardavimo ir aptarnavimo tinklas

ATGAL Į ATSARGINÉS DALYS
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“) siekdami suasmeninti skelbimus ir analizuotų naudotojų srautą. Toliau naršydami Jus sutinkate naudoti juos savo įrenginyje pagal mūsų slapukų politiką.
Daugiau informacijos