Ekonomiški „ZETOR“ varikliai su 16 vožtuvų cilindro galvutėmis yra pačios „Zetor“ plėtros ir gamybos rezultatas. Variklio konstrukcija yra pritaikyta specifinio modelio reikalavimams, kurie užtikrina ilgą tarnavimo laiką, optimalų darbą ir mažas kuro sąnaudas. Stage IV / Tier 4 galutinį emisijų standartą atitinkantys varikliai neteršia aplinkos per dideliais teršalų kiekiais.
Optimizuotas variklio degimas lemia mažesnę šilumos apkrovą, mažesnes sąnaudas ir didesnę traukos jėgą
Naujieji „Stage V“ emisijų standarto ZETOR varikliai leidžia gerokai sumažinti degalų suvartojimą ir išmetamų teršalų kiekį. Jie sukurti „Stage IV“ variklių pagrindu, todėl išlaiko ankstesnės kartos variklių eksploatacinius ir ekonominius parametrus. Šiuos agregatus išbandė Mendelio universiteto tyrėjai, o tyrimo rezultatai patvirtino, kad jie suvartoja iki 19,2 % mažiau degalų nei „Stage IIIB“ standarto varikliai. Degalų sąnaudas dar labiau sumažino naujosios „Eco 40“ pavarų dėžės naudojimas.
„ZETOR“ naudoja vidinės plėtros ir gamybos galimybes „Forterra“ pavarų dėžių tobulinimui.
Didesnis galimų naudoti pavarų skaičius palaiko optimalų variklio greitį tiek dirbant lauke, tiek važiuojant. Tai palaiko mažas degalų sąnaudas. In the most frequently used working range of 4–12 km/h, you can rely on up to 13 gear speeds. Patogiau perjungti pavaras ir paprasčiau valdyti traktorius „Forterra“ taip pat leidžia ir automatinio sukimo momento stiprintuvo funkcija, kuri užtikrina automatinį stiprintuvo pavarų perjungimą atsižvelgiant į variklio greitį.
Nuo 2018 m., „Forterra HSX“ ir „Forterra HD“ yra pristatomi su inovatyviomis ECO40 pavarų dėžėmis. Naujoji pavarų dėžė leidžia vartotojams pasiekti maksimalų greitį (40 km/h) esant mažiau apsukų (1800 aps./min.).
Toks optimizavimas leidžia sutaupyti iki 18 % kuro ir sumažina variklio triukšmą bei susidėvėjimą.
Keturių pavarų dėžė su trijų pakopų stiprintuvu
24 priekinės ir 18 atbulinių pavarų
9 pavarų padėtys darbiniame 4–12 km/h režime
Penkių greičių pavarų dėžė su trifaziu daugikliu („PowerShift“) ir hidrauliniu reversoriumi („PowerShuttle“)
Naujoji ekonomiškai veikianti ECO40 pavarų dėžė
30 priekinės ir 30 atbulinės eigos greičių 13 pavarų padėčių darbiniame 4–12 km/h režime
ECO 40 – žr. lankstinuką
Paprastesnis traktoriaus valdymas
Gnybtas ant pavaros perjungimo svirties
Trifazis sukimo momento daugiklis su automatine „PowerShuttle“ funkcija
Hidraulinis reversorius
Standartinėse „ZETOR FORTERRA“ versijose yra elektro-hidraulinis trijų padėčių priekabos valdymas, užtikrinantis didelį efektyvumą dirbant su kartu esančiais įrenginiais. Kad darbas lauke būtų lengvesnis ir aukštesnės kokybės, „Forterra HD“ mašina turi automatinio neartų laukų pakraščio sukimo sekos sistemą.
„Forterra HD“ įrengti papildomi keturi hidrauliniai greitojo sukabinimo įtaisai su elektrohidrauline kontrole.
Unikali „HitchTronic“ sistema gavo daugybę profesinių apdovanojimų po to, kai buvo išleista rinkoje. Tai yra unikali sistema, automatiškai reguliuojanti galinę trijų padėčių priekabą ir nereikalaujanti jokių nustatymų įvairiems reguliavimo tipams ir jų jautrumui. Sistema pati matuoja grunto atsparumą ir reguliuoja trijų padėčių priekabos pritvirtinimą pagal gautus dydžius.
Tokiu būdu HitchTronic sistema padidina jūsų darbo našumą ir tuo pačiu sumažina degalų sąnaudas nuo 5 iki 7 %.
„Forterra“ kabina yra patogi važiuojant bet kokiu paviršiumi. Dirbdami pajusite puikios ergonomiškos konstrukcijos naudą. Traktorių „Zetor“ kabinos yra erdvios, važiavimo komfortą padidina prietaisų skydelis su intuityviu mašinos valdymu.
Be to, „Forterra HD“ įrengtas multifunkcinis prietaisų skydelis, kuriame yra visi svarbūs valdikliai. Vairuotojui viskas yra po ranka, nuo hidraulikos valdiklių iki automatinės neartų lauko pakraščių sekos.
„Forterra HD“ (standartiškai) ir „Forterra HSX“ (papildomai) yra aprūpinti nepriklausoma priekinės ašies pakaba, kurią struktūriškai sudaro dvi atskiros ir nepriklausomos pusinės ašys. Dėl mažesnės spyruoklių masės geriau sugeriami ir slopinami smūgiai apsaugant ašį – todėl pasiekiama mažesnio lygio vibracija.
Nepriklausomos ratų pakabos mechanizmas techniškai yra labai panašus į kelių jungčių automobilio ratų pakabą; todėl važiavimas „Forterra HD“ ir „Forterra HSX“ traktoriais yra toks pat patogus kaip ir automobiliu.
Aukščiausios klasės „Forterra HD“ modelyje įrengtas 100 % diferencialo blokavimas ir neartų lauko pakraščių sekos įrašymas. Neartų lauko pakraščių seka sumažina veiksmų skaičių ties kiekvienu pasukimu, kad mašiną būtų lengviau valdyti ir ji būtų manevringesnė. Ši sistema paremta automatiniu priekinių varomų ratų 4WD valdymo, diferencialo blokavimo ir galinės galios nuėmimo dėžutės deriniu.
Išbandyk Zetor traktorių kokybę bandomuoju važiavimu! Mes tai suorganizuosime su arčiausiai Jūsų esančiu Zetor atstovu.